برداشت خال با لیزر و پلکسر در اصفهان

برداشت خال با لیزر و پلکسر در اصفهان

برداشت خال با لیزر و پلکسر

در کلینیک تخصصی دکتر سیمین دخت کلانتری متخصص پوست مو و زیبای در اصفهان، برداشت خال با لیزر و پلکسر با تخصص و تجربه بالا در این مرکز انجام می شود.

جهت مشاوره و رزرو نوبت کلیک کنید.

جهت آشنایی بیشتر با برداشت خال با لیزر و پلکسر مقاله زیر را مطالعه کنید:

پلکسر یک شیوه‌ی غیر تهاجمی برای درمان عارضه‌های پوستی مختلف مانند خال، جای زخم، پوست شل و افتادگی پلک است.

در روش پلکسر از دستگاهی استفاده می‌شود که می‌تواند گازهای موجود در هوا را یونیزه کند و با ایجاد یک جرقه‌ی الکتریکی کوچک، خال را بردارد. ابزاری که در این دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد یک دستگاه بی سیم قلمی است که شاخک کوچک فلزی دارد و می‌تواند پوست را فشرده کند.

در واقع نوک این سوزن یک ضربه‌ی کوچک روی خال ایجاد می‌کند و به‌اصطلاح، آن را می‌سوزاند. از طرف دیگر در این فرایند، سلول‌های فیبروپلاست موجب تحریک کردن پوست و تولید سلول‌های تازه و کلاژن می‌شود و سلول‌های جدید جایگزین خال می‌شوند.

با پلکسر چه نوع خال‌هایی را می‌توانیم برداریم؟

تکنولوژی مورد استفاده برای برداشتن خال با پلکسر هیچ محدودیتی ندارد و خال هر جای بدن و با هر اندازه‌ای که باشد می‌توان با استفاده از این دستگاه آن را برداشت. همچنین این روش برای برداشتن خال‌های سطحی و گوشتی یا خال‌های قرمز هم مناسب است و بدون ایجاد مشکل آن‌ها را از روی پوست محو می‌کند.

مزایای استفاده از پلکسر برای برداشتن خال چیست؟

پلکسر یک روش نوین و بی‌خطر است که با برداشتن خال‌ها به زیباتر شدن پوست و صاف و یکدست شدن آن کمک می‌کند. موارد زیر مزایای برداشتن خال با پلکسر است.

مزایا و معایب برداشتن خال با لیزر

بزرگترین حسن برداشت خال با لیزر استفاده از بی حسی های موضعی و بدون درد بودن این روش می باشد، شما می توانید خال های مزاحم کوچک و بدون برآمدگی خود را تنها با مراجعه ایی کوتاه به پزشک متخصص بردارید. احتمال عفونت در این روش حدودا صفر است و شما در طی  یک جلسه کوتاه مدت می توانید از شر خال های خود راحت بشوید.

معایب برداشت خال به نسبت مزایای آن بسیار کم و محدود می باشند کافی است شما با مراجعه به متخصص از غیر سرطانی بودن خال های خود اطمینان حاصل کنید و براحتی با لیزر از شر خال های سطحی پوست خودتان راحت شوید.

جای زخم یا اسکار برداشت خال با لیزر می ماند؟

اینجا کافی است بگوییم که شما تنها با پیدا کردن پزشک متخصص و مجرب بدون هیچ نگرانی از جای اسکار یا خال های خود می توانید با لیزرهای مناسب از مزاحم های همیشگی خودتون خداحافظی کنید.

دکتر سیمین دخت کلانتری

متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان

ثبت نوبت و مشاوره 

ماموریت ما در کلینیک دکتر سیمین دخت کلانتری ارائه مطلوب ترین خدمات درمانی و زیبایی در جهت افزایش رضایت و اعتماد شما زیبا جویان عزیز است.

 

نوشتهٔ پیشین
میکروبوتاکس صورت و بدن در اصفهان
نوشتهٔ بعدی
میکرونیدلینگ و میکرودرم ابریژن در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

برچسب‌ها

اندولیفت اندولیفت اصفهان برداشت خال بلفاروپلاستی در اصفهان بهترین دکتر کاشت مو اصفهان بهترین روش پاکسازی پوست بهترین متخصص پوست مو اصفهان بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان تزریق بوتاکس، فیلر و مزوژل تزریق بوتاکس اصفهان تزریق مزوژل در اصفهان تزریق چربی تزریق چربی اصفهان تزریق چربی به صورت و دستگاه تناسلی در اصفهان تزریق ژل اصفهان جراحی زیبایی پلک جراحی زیبایی پلک اصفهان جوانسازی با لیفت نخ جوانسازی بدن در اصفهان جوانسازی صورت با لیفت نخ جوانسازی واژن در اصفهان جوانسازی و زیبایی دستگاه تناسلی جوانسازی و زیبایی دستگاه تناسلی در اصفهان دکتر خوب بیماری های پوستی اصفهان دکتر سیمین دخت کلانتری لیزر جای جوش اصفهان لیزر جوانسازی اصفهان لیزر جوانسازی و لیزر جای جوش در اصفهان لیزر موهای زائد در اصفهان لیفت نخ در اصفهان متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان متخصص پوست در شهر اصفهان متخصص پوست مو اصفهان متخصص پوست مو در اصفهان متخصص پوست و مو اصفهان میکروبوتاکس میکروبوتاکس اصفهان میکروبوتاکس بدن اصفهان میکروبوتاکس در اصفهان میکروبوتاکس صورت اصفهان کاشت ابرو در اصفهان کاشت ریش در اصفهان کاشت مو، ابرو و ریش کاشت مو در اصفهان کاشت مو طبیعی در اصفهان

  • 21
  • 17
  • 36
  • 30
  • 270
  • 1,049
  • 19,443
  • 22,226
  • 8,509
  • مرداد ۲۵, ۱۴۰۲
فهرست