بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان | دکتر سیمین دخت کلانتری

بهترین سن کاشت مو در مردان و زنان – بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان

بهترین سن کاشت مو در مردان و زنان – بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان

بهترین سن کاشت مو در مردان و زنان

ریزش مو یکی از مشکلاتی است که برخی افراد با افزایش سن با آن مواجه می شوند . این مشکل می تواند باعث کم پشتی و طاسی سر شود . امروزه با پیشرفت علم روش های زیادی برای مقابله با این مشکل وجود دارد .

یکی از این روش ها کاشت مو است . اما سوالی که مطرح می شود این است که بهترین سن کاشت مو چه زمانی است ؟ با ما در این مقاله همراه شوید تا اطلاعات مفیدی در مورد سن کاشت مو بدست بیاورید .

چگونه از ریزش مو جلوگیری کنیم ؟

ریزش مو در سنین پایین بر روی اعتماد به نفس افراد تاثیر زیادی دارد . خوشبختانه راه های زیادی برای جلوگیری از ریزش مو وجود دارد . اگر شخصی قبل از 30 سالگی دچار ریزش مو می شود می تواند از درمان دارویی استفاده کند . از جمله داروهایی که فرد می تواند برای پیشگیری از ریزش مو استفاده کند داروهایی مانند ماینوکسیدیل ، فیناستراید ۱ و برخی ویتامین ها مانند بیوتین است .

کاشت مو یکی از مهم ترین روش های درمان طاسی و کم پشتی مو است . کاشت مو باید در زمان مناسبی انجام شود تا نتیجه خوبی برای شما داشته باشد . در حالت کلی این تایم باید با مشورت پزشک متخصص انجام شود .

بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان | دکتر سیمین دخت کلانتری
بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان | دکتر سیمین دخت کلانتری

تعریف کاشت مو

کاشت مو یک روش درمانی است که موها را از بانک مو به ناحیه طاس یا کم مو در سر انتقال می دهند . بانک مو قسمتی است که در آن قسمت تراکم مو بیشتر است .

بانک مو معمولا قسمت هایی مانند پشت و کنار سر است . روش های زیادی برای کاشت مو وجود دارد که جراحان از به روزترین روش برای کاشت مو استفاده می کنند .

بهترین سن کاشت مو

اکثر افرادی که در زمان جوانی موهای خود را از دست می دهند ، کاشت مو را به عنوان اولین و بهترین گزینه می شناسند . به همین دلیل کاشت مو امروزه طرفداران زیادی دارد .

اما یک مسئله وجود دارد که پزشکان متخصص معتقدند که کاشت مو بعد از یک سن مشخص نتیجه دلخواه را به افراد نمی دهد . در این مطلب حدود سنی برای کاشت مو را توضیح خواهیم داد .

به طور کلی دو عامل در تعیین سن کاشت مو تاثیر دارد :

  1. جنسیت
  2. علت ریزش مو

اگر بخواهیم بهترین سن کاشت مو را در مولفه جنسیت تعیین کنیم باید گفت که از نظر جنسیت ، خانم ها محدودیت سنی خاصی برای کاشت مو ندارند .

اگر ریزش موی افراد به دلیل صدمه یا بیماری باشد ، محدودیت سنی برای افراد وجود ندارد . بنابراین محدودیت سنی کاشت مو برای افرادی است که ریزش موی آنها به دلایلی چون ریزش موی ارثی یا آلوپسی آندروژنی است .

متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان را بشناسید.

بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان | دکتر سیمین دخت کلانتری
بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان | دکتر سیمین دخت کلانتری
ریزش موی ارثی یا آلوپسی آندروژنی

طبق تحقیقات انجام شده یکی از مهم ترین عوامل در ریزش موی ارثی یا آلوپسی آندروژنی ، هورمون ها هستند . هورمون های آندروژن در بدن مردان بیشتر از زنان است که باعث رشد موهای کوتاه است . اگر ترشح این هورمون ها بیش از حد باشد رشد مو در ناحیه خاصی از سر متوقف می شود در نهایت باعث طاسی آن ناحیه می شود .

برای کاشت مو می توان یک حداقل و حداکثر سنی را در نظر گرفت . به طور کلی مردانی که دچار ریزش موی ارثی هستند در سنین 20 تا 65 سال می توانند اقدام به کاشت مو کنند .

افرادی که به صورت ارثی دچار ریزش مو شده اند در سنین بین 20 تا 30 سال در اوج ریزش مو هستند . مشخص نیست که کدام بخش از فولیکول مو مقاومت بیشتری دارد .

به همین دلیل افرادی که دچار تثبیت ریزش مو در نواحی بانک مو نشده اند ، افراد مناسبی برای کاشت مو نیستند .

جهت مشاوره و رزرو نوبت کلیک کنید.

در همین راستا به جهت انجام هرگونه فعالیتی از معتبر ترین برند ها و مجهزترین دستگاه ها برای ارائه خدمات به مراجعه کنندگان استفاده می کنیم.

نوشتهٔ پیشین
بهترین کلینیک کاشت مو در اصفهان
نوشتهٔ بعدی
روش های لیفت صورت بدون جراحی در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

برچسب‌ها

اندولیفت اندولیفت اصفهان برداشت خال بلفاروپلاستی در اصفهان بهترین دکتر کاشت مو اصفهان بهترین روش پاکسازی پوست بهترین متخصص پوست مو اصفهان بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان تزریق بوتاکس، فیلر و مزوژل تزریق بوتاکس اصفهان تزریق مزوژل در اصفهان تزریق چربی تزریق چربی اصفهان تزریق چربی به صورت و دستگاه تناسلی در اصفهان تزریق ژل اصفهان جراحی زیبایی پلک جراحی زیبایی پلک اصفهان جوانسازی با لیفت نخ جوانسازی بدن در اصفهان جوانسازی صورت با لیفت نخ جوانسازی واژن در اصفهان جوانسازی و زیبایی دستگاه تناسلی جوانسازی و زیبایی دستگاه تناسلی در اصفهان دکتر خوب بیماری های پوستی اصفهان دکتر سیمین دخت کلانتری لیزر جای جوش اصفهان لیزر جوانسازی اصفهان لیزر جوانسازی و لیزر جای جوش در اصفهان لیزر موهای زائد در اصفهان لیفت نخ در اصفهان متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان متخصص پوست در شهر اصفهان متخصص پوست مو اصفهان متخصص پوست مو در اصفهان متخصص پوست و مو اصفهان میکروبوتاکس میکروبوتاکس اصفهان میکروبوتاکس بدن اصفهان میکروبوتاکس در اصفهان میکروبوتاکس صورت اصفهان کاشت ابرو در اصفهان کاشت ریش در اصفهان کاشت مو، ابرو و ریش کاشت مو در اصفهان کاشت مو طبیعی در اصفهان

  • 13
  • 10
  • 36
  • 30
  • 262
  • 1,041
  • 19,435
  • 22,218
  • 8,502
  • مرداد ۲۵, ۱۴۰۲
فهرست