متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان

عمل کاشت مو در کلینیک بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان

عمل کاشت مو در کلینیک بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان

بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان

هر آنچه باید در مورد عمل کاشت مو بدانید:

عمل کاشت مو در مناطقی از سر که کم مو هستند و یا موهای نازکی دارند انجام می‌شود . این کار با برداشتن مو از نواحی ضخیم‌تر پوست سر و یا سایر قسمت‌‌‌‌‌‌ها و پیوند آن به قسمت‌های بی‌مو انجام می‌پذیرد .

60 درصد از مردان و 50 درصد از زنان در طول دوران زندگی خود ریزش مو را تجربه می‌کنند . برخی از افراد برای جبران این ریزش مو به محصولات تقویت مو روی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آورند . گزینه مؤثرتر انجام کاشت مو می‌باشد .

عمل کاشت مو چیست؟

جراح معمولاً در حین این عمل ، مو را از پشت و یا کنار سر بر می‌دارد و به بالا و جلوی سر پیوند می‌زند . کاشت مو اغلب در مطب دکتر و با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود .

الگوی طاسی از شایع‌ترین دلایل ریزش مو است . این امر به ژنتیک افراد برمی‌گردد . موارد دیگری نیز باعث ریزش مو می ‌شوند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم :

  • رژیم غذایی
  • استرس و اضطراب
  • بیماری
  • عدم تعادل هورمونی
  • مصرف برخی داروها
بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان | دکتر سیمین دخت کلانتری
بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان | دکتر سیمین دخت کلانتری

آیا کاشت مو واقعاً جواب می‌دهد؟

کاشت مو معمولاً از محصولات ترمیم مو بسیار مؤثرتر است اما مواردی نیز وجود دارد که پیش از انجام این کار باید در نظر بگیرید :

بین 10 تا 80 درصد موهای کاشته شده حدود سه تا چهار ماه به طور کامل رشد می‌کند .
مانند موهای معمولی ، موهای کاشته شده نیز به ‌مرور زمان نازک می‌شوند .
افرادی که دارای فولیکول‌های خفته هستند (کیسه‌هایی که معمولاً موهای زیرپوست دارند اما موهایشان دیگر رشد نمی‌کند) ممکن است پیوند مؤثری نداشته باشند ، اما یک مطالعه در سال 2016 نشان می‌دهد که درمان با پلاسما باعث می‌شود تا 75 درصد یا بیشتر موهای کاشته شده به طور کامل دوباره رشد کنند.
عمل کاشت مو برای همه جواب نمی‌دهد . بیشتر برای افرادی پاسخگو است که به طور طبیعی طاس شده‌اند ، موهای نازکی دارند و یا موهای خود را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست‌ داده‌اند .

اکثر پیوندها با موهای خودتان انجام می‌شود ، بنابراین برای درمان افرادی که مبتلا به موارد زیر هستند مؤثر نیست .

مردان مبتلا به طاسی مردانه.
زنان با موهای نازک.
کسانی که موهای خود را در اثر سوختگی یا آسیب به پوست سر از دست‌ داده‌اند.

کاشت مو گزینه مناسبی برای افراد زیر نیست و به آن‌ها توصیه نمی‌شود :

زنانی که دارای الگوی وسیع ریزش مو در سر هستند.
افرادی که موهای اهداکننده کافی برای برداشتن مو به ‌منظور کاشت ندارند.
افرادی که اسکارهای کلوئیدی (اسکارهای ضخیم و فیبری) پس از آسیب یا جراحی دارند.
افرادی که ریزش موی آنها به دلیل مصرف داروهایی مانند شیمی‌ درمانی است.

اکثر افراد تا چندین روز پس از انجام این عمل می‌توانند سرکار باز‌گردند . ریزش موهای کاشته شده دو تا سه هفته پس از عمل طبیعی است . این امر باعث رشد موهای جدید می‌شود . اکثر افراد 8 تا 12 ماه پس از جراحی رشد مجدد مو را مشاهده خواهند کرد.

متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان
متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان
دوران نقاهت کاشت مو چگونه است؟

متدهای FUT و FUE هرکدام ممکن است چند ساعت تا چند روز طول بکشند . مدت زمان عمل بستگی به میزان کار انجام شده توسط جراح دارد . شما همان روز عمل به خانه خواهید رفت .

پس از اتمام عمل ، جراح باندها را با دقت برمی‌دارد . این ناحیه ممکن است متورم شود ، بنابراین جراح ممکن است تریامسینولون در ناحیه مورد نظر تزریق کند تا تورم کاهش یابد .

به احتمال زیاد در محل پیوند و همچنین در ناحیه ای که موها از آن گرفته شده‌اند احساس درد خواهید کرد . تا چند روز پس از عمل از شستن موهای خود خودداری کنید .

در چند هفته اول نیز از شامپوهای ملایم استفاده کنید . در عرض 3 روز می‌توانید به محل کار یا فعالیت‌های عادی خود بازگردید . حدود یک هفته ورزش نکنید .

در صورت ریزش موها نگران نباشید. با ما تماس بگیرید.

دکتر سیمین دخت کلانتریرا بیشتر بشناسید.

متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان از باتجربه ترین افراد می باشند از تجربیات ایشان بهره ببرید.

ماموریت ما در کلینیک دکتر سیمین دخت کلانتری ارائه مطلوب ترین خدمات درمانی و زیبایی در جهت افزایش رضایت و اعتماد شما زیبا جویان عزیز است.

 

نوشتهٔ پیشین
روش های لیفت صورت بدون جراحی در اصفهان
نوشتهٔ بعدی
جوانسازی واژن چه فوایدی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

برچسب‌ها

اندولیفت اندولیفت اصفهان برداشت خال بلفاروپلاستی در اصفهان بهترین دکتر کاشت مو اصفهان بهترین روش پاکسازی پوست بهترین متخصص پوست مو اصفهان بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان تزریق بوتاکس، فیلر و مزوژل تزریق بوتاکس اصفهان تزریق مزوژل در اصفهان تزریق چربی تزریق چربی اصفهان تزریق چربی به صورت و دستگاه تناسلی در اصفهان تزریق ژل اصفهان جراحی زیبایی پلک جراحی زیبایی پلک اصفهان جوانسازی با لیفت نخ جوانسازی بدن در اصفهان جوانسازی صورت با لیفت نخ جوانسازی واژن در اصفهان جوانسازی و زیبایی دستگاه تناسلی جوانسازی و زیبایی دستگاه تناسلی در اصفهان دکتر خوب بیماری های پوستی اصفهان دکتر سیمین دخت کلانتری لیزر جای جوش اصفهان لیزر جوانسازی اصفهان لیزر جوانسازی و لیزر جای جوش در اصفهان لیزر موهای زائد در اصفهان لیفت نخ در اصفهان متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان متخصص پوست در شهر اصفهان متخصص پوست مو اصفهان متخصص پوست مو در اصفهان متخصص پوست و مو اصفهان میکروبوتاکس میکروبوتاکس اصفهان میکروبوتاکس بدن اصفهان میکروبوتاکس در اصفهان میکروبوتاکس صورت اصفهان کاشت ابرو در اصفهان کاشت ریش در اصفهان کاشت مو، ابرو و ریش کاشت مو در اصفهان کاشت مو طبیعی در اصفهان

  • 16
  • 13
  • 36
  • 30
  • 265
  • 1,044
  • 19,438
  • 22,221
  • 8,505
  • مرداد ۲۵, ۱۴۰۲
فهرست