بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان | دکتر سیمین دخت کلانتری

بهترین کلینیک کاشت مو در اصفهان

بهترین کلینیک کاشت مو در اصفهان

بهترین کلینیک کاشت مو اصفهان

بهترین کلینیک کاشت مو در اصفهان کجاست ؟ اگر از کم پشتی و ریزش موهای خود رنج می برید و قصد کاشت مو دارید بایستی در انتخاب یک کلینیک معتبر دقت کنید چرا که امروزه کلینیک های زیادی در شهرهای مختلف کشور به کاشت مو مشغول هستند .

اگر کاشت و پیوند مو به فردی با تخصص و مهارت پایین سپرده شود امکان دارد مشکلاتی در حین یا بعد از عمل کاشت برای بیمار پیش بیاید و یا به نتیجه مطلوب خود در زمینه کاشت مو نرسد .

بنابراین ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا عمل کاشت موی خود را در بهترین کلینیک کاشت مو در اصفهان  انجام دهید . پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید .

روشهای کاشت مو

بطور کلی اساس و پایه روشهای مختلف کاشت مو به دو دسته زیر تقسیم می شود :

– کاشت مو به روش برداشت نواری :

به این روش FUT هم می گویند که در این روش یک برش نواری از ناحیه بانک مو که اغلب پشت سر است برداشت می شود . بعد از برداشت این ناحیه گرافتهای لازم برای پیوند از این برش جدا می شوند . فولیکولهای مو با کمک میکروسکوپ از پوست نواری برش خورده استخراج می شوند .

با  متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان  پیش از انجام هرگونه فعالیت زیبایی جهت آگاهی بیشتر و انتخاب مناسب ترین درمان از خدمات مشاوره تخصصی رایگان ما استفاده نمایید.

این روش یک روشی تهاجمی است و عوارض بیشتری هم نسبت به روشهای غیر جراحی خواهد داشت ولی برخی افراد این عوارض را قبول می کنند زیرا در این روش گرافتها کیفیت بهتری دارند و نتیجه عمل بهتر خواهد شد .

متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان
متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان

– کاشت مو با روش استخراج واحدهای فولیکولی :

در این روش فولیکولها بصورت تک تک بوسیله پانچ فولیکول از پوست سر خارج شده و برای کاشت آماده می شود . این روش در مقایسه با روش نواری کم تهاجمی تر است و عوارض کمتری دارد . روشهای FIT ، SUT ، Micro FIT و BHT از این دسته هستند .

ویژگیهای بهترین کلینیک کاشت مو در اصفهان

کلینیکی بهترین است که از پزشکان زبده و ماهر در زمینه کاشت مو بهره برده و از پیشرفته ترین دستگاهها و روشها برای کاشت مو استفاده کند ، محیط کلینیک از نظر نظافت ، بهداشت و … استاندارد و قابل قبول باشد و برای بیمار و وقت و زمان او ارزش قائل شوند .

کلینیک دکتر سیمین دخت کلانتری با بیش از دو دهه سابقه در زمینه کاشت مو کلیه امتیازات و شرایط فوق را دارا بوده و در بهترین منطقه اصفهان واقع شده است .

مراحل کاشت مو

در روز پیوند مو لباس راحت و گشاد و ترجیحا پیراهن دکمه دار بپوشید تا عوض کردن لباس موجب فشار به ناحیه پیوند خورده نشود .
تزریق داروی بی حسی در قسمت بانک مو و قسمت کم پشت یا طاس که کاشت قرار است در آن محل انجام شود .
استخراج گرافتها با روشی که انتخاب شده است .
تقسیم بندی گرافتهای استخراجی به واحدهای کوچکتر برای آمادگی کاشت.
کاشت گرافتها با ابزارهای مخصوص.

اگر کاشت مو در یک جلسه تمام نشد جلسات بعدی نیز برای کاشت بایستی مراجعه کنید .
بردن یک همراه با خود به دلیل استفاده از داروهای بی حسی ، ضروری است .

بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان | دکتر سیمین دخت کلانتری
بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان | دکتر سیمین دخت کلانتری
سن کاشت مو

سن ایده آل جهت پیوند و کاشت مو 40 سالگی به بعد است زیرا در سنین پایین تر از چهل سالگی به دلایل ژنتیکی و یا سایر علل ریزش مو شدیدتر است و اگر کاشت مو در نواحی کم مو یا بی مو انجام شود این نواحی رشد خوبی دارند و مناطق دیگر سر دچار کم پشتی و ریزش می شوند .

این باعث می شود حالتی غیر طبیعی و غیر یکنواخت در موها ایجاد شود . البته اگر شما زیر 40 سال هستید و قصد کاشت مو دارید نگران نباشید .

با جلسه مشاوره ای که با پزشک متخصص کاشت مو خواهید داشت کلیه جوانب امر سنجیده شده و بهترین روش برای کاشت موی شما انتخاب خواهد شد .

دکتر سیمین دخت کلانتری

ماموریت ما در کلینیک دکتر سیمین دخت کلانتری ارائه مطلوب ترین خدمات درمانی و زیبایی در جهت افزایش رضایت و اعتماد شما زیبا جویان عزیز است.

نوشتهٔ پیشین
تفاوت روش مزوتراپی و پی ار پی چیست؟ بهترین پزشک پوست و مو در اصفهان
نوشتهٔ بعدی
بهترین سن کاشت مو در مردان و زنان – بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

برچسب‌ها

اندولیفت اندولیفت اصفهان برداشت خال بلفاروپلاستی در اصفهان بهترین دکتر کاشت مو اصفهان بهترین روش پاکسازی پوست بهترین متخصص پوست مو اصفهان بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان تزریق بوتاکس، فیلر و مزوژل تزریق بوتاکس اصفهان تزریق مزوژل در اصفهان تزریق چربی تزریق چربی اصفهان تزریق چربی به صورت و دستگاه تناسلی در اصفهان تزریق ژل اصفهان جراحی زیبایی پلک جراحی زیبایی پلک اصفهان جوانسازی با لیفت نخ جوانسازی بدن در اصفهان جوانسازی صورت با لیفت نخ جوانسازی واژن در اصفهان جوانسازی و زیبایی دستگاه تناسلی جوانسازی و زیبایی دستگاه تناسلی در اصفهان دکتر خوب بیماری های پوستی اصفهان دکتر سیمین دخت کلانتری لیزر جای جوش اصفهان لیزر جوانسازی اصفهان لیزر جوانسازی و لیزر جای جوش در اصفهان لیزر موهای زائد در اصفهان لیفت نخ در اصفهان متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان متخصص پوست در شهر اصفهان متخصص پوست مو اصفهان متخصص پوست مو در اصفهان متخصص پوست و مو اصفهان میکروبوتاکس میکروبوتاکس اصفهان میکروبوتاکس بدن اصفهان میکروبوتاکس در اصفهان میکروبوتاکس صورت اصفهان کاشت ابرو در اصفهان کاشت ریش در اصفهان کاشت مو، ابرو و ریش کاشت مو در اصفهان کاشت مو طبیعی در اصفهان

  • 14
  • 11
  • 36
  • 30
  • 263
  • 1,042
  • 19,436
  • 22,219
  • 8,503
  • مرداد ۲۵, ۱۴۰۲
فهرست