متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان

جراحی زیبایی پلک توسط معروف ترین متخصص زیبایی در اصفهان

جراحی زیبایی پلک توسط معروف ترین متخصص زیبایی در اصفهان

جراحی زیبایی پلک در اصفهان

از نظر زیبایی ، چشم مهمترین قسمت صورت است . چشم ها در بسیاری از موارد سن فرد و حتی حالات عاطفی و خلقی او را نشان می دهند . شاید باید گفت چشم ها و پلک ها علائم پیری را زودتر از سایر قسمت های بدن نشان می دهند .

جراحی زیبایی پلک که بلفاروپلاستی نامیده می شود ، برای از بین بردن پف پلک و پوست اضافی آن طراحی شده است و هدف اصلی آن جوانسازی صورت است .

اما ابتدا باید ببینیم چه کسانی مناسب عمل زیبایی پلک می باشند ؟ و عوارض جراحی زیبایی پلک کدامند؟ عمل بلفاروپلاستی اگر در کلینیک معتبر و توسط پزشکی متخصص و باتجربه انجام گیرد نتایج بسیار مثبتی در چهره فرد دارد .

از سویی دیگر اگر دقت کافی در انتخاب پزشک حاذق صورت نگیرد ممکن است عوارض ناخوشایندی برای فرد به همراه داشته باشد . با دکتر سیمین دخت کلانتری متخصص پوست و مو همراه باشید تا به سوالات شما در زمینه بلفاروپلاستی پاسخ داده شود .

متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان
متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان

چه افرادی برای انجام جراحی زیبایی پلک مناسب هستند ؟

افرادی که از نظر جسمی سالم هستند .
افرادی که از نظر روانشناختی پایدار هستند .
افرادی که انتظارات واقع بینانه ای از جراحی پلک دارند.
افرادی که سنشان 35 سال و بالاتر است .

برخی از بیماری ها عوارض جراحی زیبایی پلک را افزایش می دهد ، این بیماری ها شامل موارد زیر هستند:

مشکلات تیروئید
خشکی چشم
کمبود اشک
فشار خون بالا
اختلالات گردش خون
بیماری های قلبی عروقی
دیابت
جداشدگی شبکیه
گلوکوم.

لازم به ذکر است که جراحی بلفاروپلاستی موارد زیر را بهبود نمی بخشد:

سیاهی دور چشم
افتادگی ابرو (برای رفع این مشکل نیاز به جراحی اضافی یا جداگانه است)
چروک های اطراف پلک ، بین ابروها و پیشانی (تزریق بوتاکس روش خوبی برای اصلاح این مسئله است).

دریافت مشاوره در کلینیک زیبایی در اصفهان

عوارض جراحی زیبایی پلک

1- تورم و کبودی در اطراف چشم

یکی از رایج ترین عوارض جراحی زیبایی پلک ، به ویژه در چند روز اول پس از جراحی ، تورم است که در ناحیه اطراف چشم ایجاد می شود . تورم حتی می تواند باعث شود فرد نتواند چشمان خود را باز یا بسته کند یا پلک بزند .

معمولاً بهترین و موثرترین توصیه ای که می توان برای کاهش اثر تورم داشت ، استفاده از کیسه یخ است. در چند روز اول پس از جراحی ، بهتر است کیسه یخ را در اطراف ناحیه چشم قرار دهید تا به مرور زمان تورم کاهش یابد .

متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان را از اینجا بشناسید.

متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان
متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان
2- احساس درد پس از جراحی

در حین جراحی ، پلک دستخوش تغییرات زیادی می شود و بافت های این ناحیه بسیار تحریک می شوند . بنابراین احساس درد در دوره نقاهت بعد از عمل غیر طبیعی نیست . این درد می تواند مداوم یا فقط هنگام پلک زدن باشد که معمولاً پس از چند روز به تدریج فروکش می کند .

3- خشکی و سوزش چشم

قرمزی ، خشکی و سوزش چشم ممکن است در طول دوره نقاهت بعد از جراحی پلک ایجاد شود . برای مرطوب نگه داشتن آن ، پزشک معمولاً قطره اشک مصنوعی را برای شما تجویز می کند .

به یاد داشته باشید که از مالیدن و خاراندن چشم خودداری کنید ، زیرا باعث تحریک پوست اطراف چشم می شود و بهبودی آن به تعویق می افتد.

4- پلک زدن سخت

در روزهای اول پس از عمل ، به دلیل تغییراتی که در پلک ها در حین عمل ایجاد شده و همچنین تورم پس از جراحی ، پلک زدن و باز و بسته شدن چشم کار آسانی نیست و فرد در این شرایط احساس ناراحتی می کند . این مشکل می تواند با کاهش تورم و بهبود زخم های ناشی از جراحی حل شود.

در بعضی موارد و به خصوص در جراحی پلک پایین به دلیل پارگی حفره اشکی ، ممکن است پارگی ایجاد شود که معمولاً موقتی است . اما اگر با عوارض دیگری همراه باشد یا طولانی شود ، باید با پزشک مشورت کنید.

ماموریت ما در کلینیک دکتر سیمین دخت کلانتری ارائه مطلوب ترین خدمات درمانی و زیبایی در جهت افزایش رضایت و اعتماد شما زیبا جویان عزیز است.

 

نوشتهٔ پیشین
علل ایجاد گودی زیر چشم و راههای درمان آن در اصفهان
نوشتهٔ بعدی
روش های رفع تیرگی و چین و چروک زیر چشم با دکتر سیمین دخت کلانتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

برچسب‌ها

اندولیفت اندولیفت اصفهان برداشت خال بلفاروپلاستی در اصفهان بهترین دکتر کاشت مو اصفهان بهترین روش پاکسازی پوست بهترین متخصص پوست مو اصفهان بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان تزریق بوتاکس، فیلر و مزوژل تزریق بوتاکس اصفهان تزریق مزوژل در اصفهان تزریق چربی تزریق چربی اصفهان تزریق چربی به صورت و دستگاه تناسلی در اصفهان تزریق ژل اصفهان جراحی زیبایی پلک جراحی زیبایی پلک اصفهان جوانسازی با لیفت نخ جوانسازی بدن در اصفهان جوانسازی صورت با لیفت نخ جوانسازی واژن در اصفهان جوانسازی و زیبایی دستگاه تناسلی جوانسازی و زیبایی دستگاه تناسلی در اصفهان دکتر خوب بیماری های پوستی اصفهان دکتر سیمین دخت کلانتری لیزر جای جوش اصفهان لیزر جوانسازی اصفهان لیزر جوانسازی و لیزر جای جوش در اصفهان لیزر موهای زائد در اصفهان لیفت نخ در اصفهان متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان متخصص پوست در شهر اصفهان متخصص پوست مو اصفهان متخصص پوست مو در اصفهان متخصص پوست و مو اصفهان میکروبوتاکس میکروبوتاکس اصفهان میکروبوتاکس بدن اصفهان میکروبوتاکس در اصفهان میکروبوتاکس صورت اصفهان کاشت ابرو در اصفهان کاشت ریش در اصفهان کاشت مو، ابرو و ریش کاشت مو در اصفهان کاشت مو طبیعی در اصفهان

  • 11
  • 8
  • 36
  • 30
  • 260
  • 1,039
  • 19,433
  • 22,216
  • 8,500
  • مرداد ۲۵, ۱۴۰۲
فهرست