متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان

علل و درمان جوش زدن بعد از کاشت ابرو در مطب دکتر سیمین کلانتری

علل و درمان جوش زدن بعد از کاشت ابرو در مطب دکتر سیمین کلانتری

درمان جوش زدن بعد از کاشت ابرو در اصفهان

علل جوش زدن بعد از کاشت ابرو و راههای درمان آن

علت جوش زدن بعد از کاشت ابرو چیست ؟ همان طور که می دانید ابروهای پرپشت و خوش حالت زیبایی صورت را چند برابر کرده و چهره فرد را جوانتر نشان می دهد .

روش کاشت ابرو که چند سالی است مورد توجه نه تنها خانمها بلکه آقایان هم قرار گرفته است روشی دائمی برای داشتن ابروهایی پهن و زیباست بدون اینکه نگران نگهداری و یا تغییر رنگ و حالت آن شویم .

البته در کاشت ابرو و یا سایر خدمات زیبایی باید توجه کنید که انتخاب کلینیک زیبایی مطمئن مهمترین گام انجام این کار است . کلینیک دکتر سیمین دخت کلانتری با سالها تجربه در زمینه ارائه خدمات زیبایی و کاشت مو و ابرو شما را به مطالعه این مقاله جذاب دعوت می کند .

متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان
متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان

علت های ایجاد جوش یا فولیکولیت پس از کاشت ابرو

ایجاد زخم یا جراحت در پوست این باکتری به داخل پوست نفوذ کرده و ایجاد جوش در این منطقه می نماید .

در کاشت ابرو نیز به دلیل ایجاد سوراخهای ریز برای کاشت فولیکولهای ابرو امکان فعال شدن این باکتری در محل بریدگی و تکثیر آن و در نتیجه ایجاد جوش وجود دارد .

– باکتری دیگری به نام پسودوموناس که بیشتر در استخر، سونا و جکوزی های عمومی که سطح مناسبی از کلر در آب آن وجود ندارد می تواند روی پوست ناحیه ابروهای کاشته شده ایجاد جوش نماید . پس اگر عمل کاشت ابرو و مو انجام داده اید بهتر است تا یک ماه از استخرهای عمومی استفاده نکنید .

– باکتری دیگری که ممکن است منجر به ایجاد جوش در ناحیه کاشت ابرو شود استرپتوکوک است که کمتر شایع است ولی در برخی افراد مشکل ایجاد می کند .

– باکتری نئوسپورین در موارد درماتیت تماسی آلرژیک باعث بروز جوش در ناحیه کاشت می شود و ربطی به عوارض کاشت مو و ابرو ندارد .

– شایعترین قارچی که تولید جوش پس از کاشت مو و ابرو می کند پیتروسپروم است ولی خوشبختانه جوشهای ناشی از این قارچ به خوبی به درمانهای ضد قارچ جواب می دهند. درمان جوش زدن بعد از کاشت ابرو در اصفهان

متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان دکتر سیمین دخت کلانتری، با مجهزترین و به روز ترین تجهیزات در زمینه ارائه خدمات زیبایی در کنار شما عزیزان هستیم.

عواملی که فرد را برای فولیکولیت مستعد می کنند:

بیماریهایی که سیستم ایمنی را ضعیف می کنند :

بیمارانی که دارای بیماریهای خودایمن هستند سیستم ایمنی بدنشان ضعیف تر است و به دلیل کاهش گلبولهای سفید در بدنشان خیلی راحت تر در معرض انواع عفونت های باکتریایی قرار می گیرند .
بیماری دیابت : دیابت قدرت مبارزه بدن با باکتریها را کاهش می دهد و در افراد دیابتی احتمال جوش زدن بعد از کاشت مو و ابرو بیشتر است .

مصرف داروهای سرکوبگر سیستم ایمنی :

داروهایی که در بیماریهای خودایمن تجویز می شوند به دلیل سرکوب کردن سیستم دفاعی بدن ، موجب ضعیف شدن بدن در مقابل عوامل قارچی و باکتریایی می شود .

چاقی :

تجربه نشان داده افرادی که دارای اضافه وزن زیادی هستند بیشتر در معرض فولیکولیت بعد از کاشت قرار دارند .
سابقه داشتن التهابات پوستی نظیر درماتیت سبوره : این التهابات پوستی زمینه را برای نفوذ باکتریها و ایجاد جوش بعد از کاشت ابرو و مو ایجاد می کند .

متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان
متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان

روشهای کاشت ابرو توسط بهترین متخصص مو در اصفهان

در کاشت ابرو معمولا از موهای پشت گوش اقدام به جدا کردن فولیکولهایی می کنند تا به ابروها انتقال دهند . موهایی که برداشت شده اند با میکروسکوپ بررسی می شوند تا براساس جهت رویش و خواب مناسب کاشته شوند . برای کاشت ابرو روشهای گوناگونی وجود دارد که شامل FUT ، SUT و FUE می شود .

حال چند روز پس از کاشت ابرو ممکن است در برخی افراد در محل های کاشت جوش های دردناکی ایجاد شود که منجر به نگرانی فرد از نتیجه کاشت شود .

مراقبتهای قبل از کاشت ابرو چیست؟

از مصرف آسپرین یا داروهای رقیق کننده خون قبل از کاشت ابرو پرهیز کنید .
از مصرف سیگار و الکل یک روز قبل و چند روز بعد از کاشت ابرو خودداری نمایید .
در روز جراحی و روزهای بعد سعی کنید از لباسهای یقه گشاد یا دکمه ای استفاده کنید تا هنگام تعویض لباس فشاری به ابروها وارد نشود .
قبل از عمل کاشت ابرو حتما دوش بگیرید تا موها و پوست سر کاملا تمیز باشند .
اگر بیماری خاصی دارید و یا از دارو استفاده می کنید حتما به پزشک خود اطلاع دهید .

دکتر سیمین دخت کلانتری را بشناسید.

جهت مشاوره و رزرو نوبت کلیک کنید.

ماموریت ما در کلینیک دکتر سیمین دخت کلانتری ارائه مطلوب ترین خدمات درمانی و زیبایی در جهت افزایش رضایت و اعتماد شما زیبا جویان عزیز است.

نوشتهٔ پیشین
تشخیص و درمان زودرس زگیل های تناسلی در اصفهان
نوشتهٔ بعدی
روش های اصلاح خط لبخند در مطب دکتر سیمین دخت کلانتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

برچسب‌ها

اندولیفت اندولیفت اصفهان برداشت خال بلفاروپلاستی در اصفهان بهترین دکتر کاشت مو اصفهان بهترین روش پاکسازی پوست بهترین متخصص پوست مو اصفهان بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان تزریق بوتاکس، فیلر و مزوژل تزریق بوتاکس اصفهان تزریق مزوژل در اصفهان تزریق چربی تزریق چربی اصفهان تزریق چربی به صورت و دستگاه تناسلی در اصفهان تزریق ژل اصفهان جراحی زیبایی پلک جراحی زیبایی پلک اصفهان جوانسازی با لیفت نخ جوانسازی بدن در اصفهان جوانسازی صورت با لیفت نخ جوانسازی واژن در اصفهان جوانسازی و زیبایی دستگاه تناسلی جوانسازی و زیبایی دستگاه تناسلی در اصفهان دکتر خوب بیماری های پوستی اصفهان دکتر سیمین دخت کلانتری لیزر جای جوش اصفهان لیزر جوانسازی اصفهان لیزر جوانسازی و لیزر جای جوش در اصفهان لیزر موهای زائد در اصفهان لیفت نخ در اصفهان متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان متخصص پوست در شهر اصفهان متخصص پوست مو اصفهان متخصص پوست مو در اصفهان متخصص پوست و مو اصفهان میکروبوتاکس میکروبوتاکس اصفهان میکروبوتاکس بدن اصفهان میکروبوتاکس در اصفهان میکروبوتاکس صورت اصفهان کاشت ابرو در اصفهان کاشت ریش در اصفهان کاشت مو، ابرو و ریش کاشت مو در اصفهان کاشت مو طبیعی در اصفهان

  • 11
  • 8
  • 36
  • 30
  • 260
  • 1,039
  • 19,433
  • 22,216
  • 8,500
  • مرداد ۲۵, ۱۴۰۲
فهرست