جوانسازی و لیزر جای جوش اصفهان

لیزر جوانسازی و لیزر جای جوش در اصفهان

لیزر جوانسازی و لیزر جای جوش با جواب دهی عالی

(لیزر جوانسازی و لیزر جای جوش)

در کلینیک تخصصی دکتر سیمین دخت کلانتری متخصص پوست مو و زیبای در اصفهان، لیزر جوانسازی و لیزر جای جوش با تخصص و تجربه بالا در این مرکز انجام می شود.

جهت مشاوره و رزرو نوبت کلیک کنید.

جهت آشنایی بیشتر با لیزر جوانسازی و لیزر جای جوش مقاله زیر را مطالعه کنید:

جوانسازی پوست بدن در نظر گرفتن جنسیت و سن، برای همه افراد امری خوش آیند و لذت بخش است. داشتن پوستی زیبا، صاف، بدون چین و چروک، بدون کک و مک و لک در سنین بالا و بعد از طی یک دوره رژیم لاغری امری است که همه در پی آن هستند. لیزر ابزاری قدرتمند است در دست بشر که علاوه بر کاربردهای متعددی که در زمینه های گوناگون دارد؛ در حیطه جوانسازی پوست نیز نتایج بسیار چشمگیری ارائه نموده.

لیزرهای جوانسازی پوست چگونه اثر می‌کنند؟

جوانسازی پوست با لیزر از روشهای بسیار اثر بخش برای از بین بردن چین و چروک‌ها و لیفت پوست به شمار می‌رود. در زمان انجام لیزر، پرتوهای این ابزار با برخورد به پوست، به لایه‌های زیرین نفوذ می‌کند. این پرتوها سلول‌ را وادار به کلاژن سازی می‌نماید. افزایش ساخت کلاژن در پوست باعث می‌شود لایه‌های پیر و شل از بین رفته و به جای آن لایه‌های پوست تازه ساخته شود که این لایه ها طبیعتا شاداب‌ تر و جوانتر از لایه‌های قدیمی هستند؛ همچنین حالت ارتجاعی بیشتری دارند.

ماندگاری لیزرهای جوانسازی پوست

ماندگاری نتایج لیزرهای جوانسازی پوست متفاوت است؛ و یکی از ماندگارترین لیزرهای جوانسازی co2 می‌باشد. که ماندگاری در حدود 2 الی 5 سال را می‌توان برای این روش متصور شد. با وجود متغیر بودن ماندگاری اثرات لیزرهای جوانسازی پوست، موردی که می‌تواند روی هر چه طولانی تر شدن این آثار نقش داشته باشد؛ سبک زندگی و نحوه مراقبت از پوست است. در زیر به مواردی که با رعایت آنها می‌توان از نتایج طولانی تری در ارتباط با بکارگیری لیزرهای جوانسازی پوست بهره برد؛ اشاره خواهیم کرد.

  1. عدم مصرف سیگار و دخانیات
  2. مراقبت از پوست در برابر تابش مستقیم نور خورشید
  3. تغذیه سالم، مصرف کافی میوه ها و سبزیجات، همچنین کاهش حداکثری مصرف چربیها و قند مصنوعی
  4. دوری از استرس و خواب کافی
  5. عدم قرارگیری در معرض آلاینده های محیطی
  6. استفاده از محصولات مراقبتی مناسب هر نوع پوست
  7. حفظ نظافت پوست در حد نیاز

لیزر جوانسازی و لیزر جای جوش در اصفهان

لیزر جای جوش

جوش یکی از ناخوشایندترین اتفاقاتی است که می‌تواند برای پوست بیفتد. همه ما بارها این تجربه را داشته‌ایم که حین نگاه کردن به آینه یا حتی لمس پوست خود متوجه یک یا چند برآمدگی روی پوست شده‌ایم. جوش‌ها در دوران نوجوانی به اوج خود می‌رسند و لکه‌هایی را تا همیشه برایمان به یادگار می‌گذارند؛ یک یادگاری ناخوشایند که هیچ‌کس هیچ علاقه‌ای به آن ندارد. به همین خاطر است که همه ما راه‌های مختلفی را برای از بین بردن جای جوش امتحان کرده‌ایم تا شاید از شر این لکه‌های زشت و اضافی راحت شویم. لیزر جای جوش یک روش عالی برای بهبود ظاهر پوست است.

لیزر جوانسازی و لیزر جای جوش در اصفهان

لیزر جای جوش

دکتر سیمین دخت کلانتری

متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان

ثبت نوبت و مشاوره 

ماموریت ما در کلینیک دکتر سیمین دخت کلانتری ارائه مطلوب ترین خدمات درمانی و زیبایی در جهت افزایش رضایت و اعتماد شما زیبا جویان عزیز است.

نوشتهٔ پیشین
جوانسازی صورت با لیفت نخ با نخ های کاگ و ترکیبی
نوشتهٔ بعدی
تزریق بوتاکس | فیلر | مزوژل در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

برچسب‌ها

اندولیفت اندولیفت اصفهان برداشت خال بلفاروپلاستی در اصفهان بهترین دکتر کاشت مو اصفهان بهترین روش پاکسازی پوست بهترین متخصص پوست مو اصفهان بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان تزریق بوتاکس، فیلر و مزوژل تزریق بوتاکس اصفهان تزریق مزوژل در اصفهان تزریق چربی تزریق چربی اصفهان تزریق چربی به صورت و دستگاه تناسلی در اصفهان تزریق ژل اصفهان جراحی زیبایی پلک جراحی زیبایی پلک اصفهان جوانسازی با لیفت نخ جوانسازی بدن در اصفهان جوانسازی صورت با لیفت نخ جوانسازی واژن در اصفهان جوانسازی و زیبایی دستگاه تناسلی جوانسازی و زیبایی دستگاه تناسلی در اصفهان دکتر خوب بیماری های پوستی اصفهان دکتر سیمین دخت کلانتری لیزر جای جوش اصفهان لیزر جوانسازی اصفهان لیزر جوانسازی و لیزر جای جوش در اصفهان لیزر موهای زائد در اصفهان لیفت نخ در اصفهان متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان متخصص پوست در شهر اصفهان متخصص پوست مو اصفهان متخصص پوست مو در اصفهان متخصص پوست و مو اصفهان میکروبوتاکس میکروبوتاکس اصفهان میکروبوتاکس بدن اصفهان میکروبوتاکس در اصفهان میکروبوتاکس صورت اصفهان کاشت ابرو در اصفهان کاشت ریش در اصفهان کاشت مو، ابرو و ریش کاشت مو در اصفهان کاشت مو طبیعی در اصفهان

  • 7
  • 6
  • 36
  • 30
  • 256
  • 1,035
  • 19,429
  • 22,212
  • 8,498
  • مرداد ۲۵, ۱۴۰۲
فهرست