ماساژ و جوانسازی با ماسک

ماساژ و جوانسازی با ماسک در اصفهان

ماساژ و جوانسازی با ماسک

در کلینیک تخصصی دکتر سیمین دخت کلانتری متخصص پوست مو و زیبای در اصفهان، ماساژ و جوانسازی با ماسک  با تخصص و تجربه بالا در این مرکز انجام می شود.

جهت مشاوره و رزرو نوبت کلیک کنید.

جهت آشنایی بیشتر با ماساژ و جوانسازی با ماسک مقاله زیر را مطالعه کنید:

ماسک وماساژ صورت

فواید ماسک وماساژ صورت .

واقعا نیاز است که ماساژور ( فرد ماساژ دهنده ) در این کار تخصص داشته باشد .
اگر خواهان یک ماساژ اصولی و موثر هستید ، بهتر است این کار توسط افراد ماهر و مجرب انجام شود .

این افراد باید آموزش های لازم را در این زمینه دیده باشند . این دوره های آموزشی جهت اطلاع از وضعیت آناتومی عضلات و اسکلت بندی صورت و چگونگی توزیع عروق خونی و لنفی و اعصاب ناحیه بوده و در بعضی از کشورها گذراندن این دوره جهت کسب مدرک رسمی اجباری است . در بیشتر مراکز ، ماساژ با دست رایج است ، ولی در واقع دستگاه های مکانیکی خاص با ابعاد و اندازه های مختلف نیز جهت این کار طراحی شده اند که بسته به ناحیه مورد نظر می توان از آن ها استفاده کرد .

ماسک وماساژ روی سلامت پوست هم تاثیر دارد .

بهبود جریان خون و لنف پوست ، با هدف بهبود قوام پوست و کشش عضلانی صورت ، ریلکس شدن عضلات صورت و اطراف چشم ، از بین رفتن سردرد ، کاهش استرس و نگرانی از اهداف ماساژ صورت است .

این مسایل در صورت ماساژ صحیح و علمی قابل دستیابی بوده و مورد قبول مکاتب مختلف هستند . لیکن در برخی از مکاتب شرقی علاوه بر مسایل فوق ، تحریک نقاط خاصی از صورت نیز مطرح است که گفته می شود این نقاط دارای کارایی های خاصی در تنظیم عملکرد خود صورت و نیز برخی از اعضای دور دست بدن می باشند .

نکاتی که قبل از ماسک وماساژ صورت باید رعایت کنیم .

ماساژ صورت به شکل دایره های کوچکی معمولا از قسمت های میانی صورت شروع شده و با نظم خاصی به طرفین صورت و گردن امتداد می یابد و در همان حال نقاط خاصی از پوست که در بالا به آن ها اشاره شد ، تحت فشار و تحریک موضعی قرار می گیرند .

از شایع ترین این نقاط می توان نقاطی در ریشه بینی ، دو طرف گوشه های دهان ، جلوی گوش ، گوشه های داخلی چشم ، روی گیجگاه و نقطه ای بین لب فوقانی و چانه را نام برد .

توجه کنید که ماساژ باید به صورت حرکت آهسته و نقطه به نقطه انگشتان انجام گرفته و این حرکت باید کاملا ملایم و بدون فشار بوده و در ضمن نباید باعث کشیده شدن پوست شود . جهت حرکت دست باید به صورت دایره ای کوچک به سمت بالا بوده و عضلات صورت نباید به طرف پایین کشیده یا فشرده شوند .

قبل از انجام ماساژ باید نکات زیر رعایت شود .

قبل از انجام ماساژ ، شستشوی دست فرد ماساژدهنده با آب و صابون ضروری است . اگر فرد لنز چشمی دارد باید در آورده شود . مصرف کرم یا روغن ماساژ نیز الزامی است .

ماساژ در موارد زیر ممنوع است .

اگر پوست صورت شما دارای زخم باز یا بریدگی ، آکنه شدید یا کورک یا هر نوع عفونت پوستی دیگر ، التهاب یا اگزمای شدید است ، و یا چنان چه اسکار جوشگاه جدیدی در صورت شما ایجاد شده و یا در حال شکل گیری است ، نباید سراغ ماساژ بروید .

در این موارد بهتر است قبل از ماساژ پوست صورت ، با پزشک مشورت کنید .

نحوه استفاده از ماسک های جوانسازی پوست صورت

قبل از استفاده از هر نوع ماسکی، پوست خود را با آب گرم و یک شوینده ملایم شستشو دهید. قرار دادن ماسک روی پوست کثیف می تواند ناخالصی ها را وارد پوست نماید.
در صورت استفاده از ماسک های آماده حتما برچسب محصول را خوانده و آن را با دقت دنبال نمایید. ماسک را به طور یکنواخت با انگشتان دست و یا یک برس نرم و تمیز بر روی پوست بکشید.
بسته به نوع ماسک و طبق دستورالعمل اجازه دهید که ماسک روی صورت بماند. با روش مناسب ماسک را از روی صورت پاک نمایید.

ضرورت شناخت نوع پوست قبل از استفاده از ماسک

انواع مختلفی از ماسک ها برای انواع پوست در بازار وجود دارند که برای استفاده از آنها بهتر است در ابتدا نوع پوست خود را بشناسید. در هنگام استفاده از مواد خانگی برای تهیه ماسک نیز توجه به این نکته ضرورت دارد. چرا که ماسک های پوستی برای رفع مشکلات پوست و ایجاد طراوت و شادابی در پوست مورد استفاده قرار می گیرند اما اگر از نوع اشتباده استفاده شود ممکن است آسیب بیشتری به پوست وارد نمایند. بنابراین با شناخت پوست خود از موادی استفاده نمایید که زیبایی را به پوست شما برگرداند و آن را تقویت نماید.

ماسک مناسب پوست چرب

هدف برای پوست های چرب این است که چربی بیش از حد پوست را برطرف کرده و آن را متعادل نمود. در بیشتر مواقع پوست چرب با مناقذ مسدود شده همراه است بنابراین مواد تشکیل دنده ماسک باید به گونه ای باشد که ناخالصی ها و چربی اضافه را از روی پوست پاک نماید.

ماسک مناسب پوست نرمال و مختلط

پوست های مختلط در برخی از قسمت ها دچار خشکی و در نواحی دیگر چرب هستند بنابراین انتخاب ماسک مناسب برای این نوع از پوست سخت تر است. بهتر است برای پوست های مختلط از موادی استفاده شود که پوست را تغذیه می کنند اما تأثیر زیادی روی چربی پوست ندارند. برای پوست های نرمال که چربی مناسبی دارند نیز بهتر است از ترکیبات بی تأثیر روی چربی پوست استفاده شود.

ماسک های مناسب پوست خشک

جوانسازی پوست خشک بیشتر از سایر انواع پوست ها در معرض چین و چروک قرار دارند. برای این پوست ها بهتر است از مواد آب رسان و مرطوب کننده استفاده شود تا به این طریق بتوان رطوبت مورد نیاز پوست را تأمین نمود.

دکتر سیمین دخت کلانتری

متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان

ثبت نوبت و مشاوره 

ماموریت ما در کلینیک دکتر سیمین دخت کلانتری ارائه مطلوب ترین خدمات درمانی و زیبایی در جهت افزایش رضایت و اعتماد شما زیبا جویان عزیز است.

نوشتهٔ پیشین
پاکسازی پوست در اصفهان
نوشتهٔ بعدی
پاکسازی و آبرسانی پوست در اصفهان

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

برچسب‌ها

اندولیفت اندولیفت اصفهان برداشت خال بلفاروپلاستی در اصفهان بهترین دکتر کاشت مو اصفهان بهترین روش پاکسازی پوست بهترین متخصص پوست مو اصفهان بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان تزریق بوتاکس، فیلر و مزوژل تزریق بوتاکس اصفهان تزریق مزوژل در اصفهان تزریق چربی تزریق چربی اصفهان تزریق چربی به صورت و دستگاه تناسلی در اصفهان تزریق ژل اصفهان جراحی زیبایی پلک جراحی زیبایی پلک اصفهان جوانسازی با لیفت نخ جوانسازی بدن در اصفهان جوانسازی صورت با لیفت نخ جوانسازی واژن در اصفهان جوانسازی و زیبایی دستگاه تناسلی جوانسازی و زیبایی دستگاه تناسلی در اصفهان دکتر خوب بیماری های پوستی اصفهان دکتر سیمین دخت کلانتری لیزر جای جوش اصفهان لیزر جوانسازی اصفهان لیزر جوانسازی و لیزر جای جوش در اصفهان لیزر موهای زائد در اصفهان لیفت نخ در اصفهان متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان متخصص پوست در شهر اصفهان متخصص پوست مو اصفهان متخصص پوست مو در اصفهان متخصص پوست و مو اصفهان میکروبوتاکس میکروبوتاکس اصفهان میکروبوتاکس بدن اصفهان میکروبوتاکس در اصفهان میکروبوتاکس صورت اصفهان کاشت ابرو در اصفهان کاشت ریش در اصفهان کاشت مو، ابرو و ریش کاشت مو در اصفهان کاشت مو طبیعی در اصفهان

  • 7
  • 6
  • 36
  • 30
  • 256
  • 1,035
  • 19,429
  • 22,212
  • 8,498
  • مرداد ۲۵, ۱۴۰۲
فهرست