کاشت موی طبیعی در اصفهان

کاشت مو، ابرو و ریش با تراکم بالا توسط کادر مجرب و حرفه ای در اصفهان

کاشت مو، ابرو و ریش

با تراکم بالا توسط کادر مجرب و حرفه ای

در کلینیک تخصصی دکتر سیمین دخت کلانتری متخصص پوست مو و زیبای در اصفهان، کاشت مو، ابرو و ریش با تراکم بالا توسط کادر مجرب و حرفه ای در این مرکز انجام می شود.

جهت مشاوره و رزرو نوبت کلیک کنید.

جهت آشنایی بیشتر با کاشت مو، ابرو و ریش مقاله زیر را مطالعه کنید:

کاشت موی طبیعی جزو مؤثرترین روش‌های درمانی ارائه شده برای جبران موهای ریخته شده می باشد ، کاشت موی طبیعی که ترمیم موها و بازیابی موهای از دست رفته کمک شایانی می نماید، زیبایی ، جوانی و جذابیت از دست رفته را احیا کرده و به فرد چهره ی ایده آل و زیبایی را ارائه خواهد کرد . کاشت موی طبیعی که در کلینیک زیبایی دکتر سیمین دخت کلانتری با استفاده از آخرین متد روز دنیا و توسط تیم متخصص و فوق تخصص کاشت مو انجام می شود نتایج آایده ال ، دائمی و ظاهری طبیعی را برای فرد به همراه خواهد آورد .

فوائد کاشت موی طبیعی

در کاشت موی طبیعی، واحدهای فولیکولی مو از ناحیه اهداکننده مو که اغلب موی پشت سر است جدا می‌شود و به ناحیه دریافت‌کننده (ناحیه طاس سر) انتقال داده می‌شود.این اقدام باعث پر پشت شدن موها و افزایش تراکم آن می شود. که می توان از مهم ترین مزایای آن از بین بردن طاسی های دائمی را اشاره کرد . کاشت موی سر و کاشت مو ابرو روشی ایمن است .این روش هیچ گونه عارضه ای برای فرد در پی نخواهد داشت . دوره بهبودی بعد از کاشت مو بسیار کوتاه است و فرد در کم ترین زمان ممکن به نتایج مثبتی خواهد رسید . مسئله‌ای که در موفقیت و اثرگذاری این عمل بسیار مهم است ، این است که خدمات که این روش را انجام می‌دهد باید مهارت و تجربه بالایی داشته باشد.

یکی از مهم ترین و موثر ترین درمان ها برای طاسی سر ، و ریزش موها کاشت مو به روش طبیعی است . که می تواند علاوه بر جبران موهای از دست رفته ، شادابی و جوانی را به چهره ی فرد باز گرداند.

کاشت ابرو طبیعی

بانوانی که از ظاهر ابروهای خود ناراضی هستند  و یا حتی افرادی که بر اثر عوامل ژنتیکی یا حادثه و سوختگی ابروی خود را از دست داده اند ,  و یا رشد ابروهایشان متوقف شده  باشد  دنبال راه حل های متفاوتی می روند تا ظاهر صورت خود را زیبا نگه دارند .

مداد کشیدن ابرو می تواند راه حل موقتی مناسبی باشد . اما هر روز مداد کشیدن ابرو  و پاک شدن آن کار زمان بر و خسته کننده ای است .

تاتوی ابرو هم راه حلی دیگری برای پر کردن ابروهای کم پشت می باشد ، اما تتوی ابرو هم راهکاری موقتی هست چون بعد از مدتی کم رنگ می شود و مجدد در پی تمدید آن باید باشید .

اگر به دنبال روشی دائمی برای داشتن ابروهایی پرپشت و زیبا هستید ، بهترین روش کاشت ابرو می باشد.

کاشت ابرو در کلینیک پوست مو و زیبایی سیمین دخت کلانتری،  با ظرافت و دقت ویژه ای توسط پزشک متخصص و تکنسین های حرفه ای و کارآزموده  انجام می شود.

خدمات  کاشت ریش

برای انجام کاشت ریش ممکن است در ابتدا موهای ریش را که دیگر نیازی به آنها نیست از پوست و از قسمت ریشه مو خارج شود و سپس آنها را به دیگر مناطق صورت و در نواحی که ریش به صورت کم پشت می باشد پیوند زده شود .
مثلا می توان گفت موها از قسمت گونه ها برداشته می شود و در دیگر مناطق گذاشته می شود .در صورتی که کاشت ریش توسط متخصص و در کلینیک زیبایی معتبر انجام بگیرد به صورتی که تمامی مراحل به درستی انجام بگیرد کاملا به صورت طبیعی در خواهد آمد و همچنین اثری از جای آن در صورت باقی نمی ماند.
در صورتی که در قسمت صورت هیچ بانک مویی وجود نداشته باشد می توان از قسمت هایی مانند سینه ،پایین گردن  و … نیز موها را برداشت .در برخی از مواقع می توان در نواحی که موها زیاد ظاهری خوشی ندارند موها را برداشت و برای ریش ها از آنها استفاده کرد .

نتیجه کاشت ریش

کاشت ریش مثل کاشت مو ی سر نمی باشد زیرا  در تراکم با یکدیگر متفاوت می باشند.سلیقه ها متفاوت بوده و آقایانی هستند که تمایل به داشتن تراکم ریش کم هستند  به همین دلیل به موی زیادی برای کاشت نیازی نداریم .در نهایت فرد می تواند بلافاصله نتیجه را مشاهده کند تنها باید مراقبت های لازم را در روز های اول داشته باشند تا پیوند ریشه موها به طور کامل انجام بگیرد.

روند رشد موهای کاشت شده

افرادی که  پیوند مو انجام می دهند در مقایسه با کسانی که پیوند موی سر انجام داده اند ، به طور واضح و آشکارتری رشد موی خود را مشاهده می کنند. معمولا دو ماه پس از کاشت رشد چشمگیری را در ناحیه ی پیوند زده شده خواهید دید.


دکتر سیمین دخت کلانتری

متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان

ثبت نوبت و مشاوره 

ماموریت ما در کلینیک دکتر سیمین دخت کلانتری ارائه مطلوب ترین خدمات درمانی و زیبایی در جهت افزایش رضایت و اعتماد شما زیبا جویان عزیز است.

نوشتهٔ پیشین
جوانسازی و زیبایی دستگاه تناسلی (واژن) در اصفهان
نوشتهٔ بعدی
جوانسازی صورت با لیفت نخ با نخ های کاگ و ترکیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

برچسب‌ها

اندولیفت اندولیفت اصفهان برداشت خال بلفاروپلاستی در اصفهان بهترین دکتر کاشت مو اصفهان بهترین روش پاکسازی پوست بهترین متخصص پوست مو اصفهان بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان تزریق بوتاکس، فیلر و مزوژل تزریق بوتاکس اصفهان تزریق مزوژل در اصفهان تزریق چربی تزریق چربی اصفهان تزریق چربی به صورت و دستگاه تناسلی در اصفهان تزریق ژل اصفهان جراحی زیبایی پلک جراحی زیبایی پلک اصفهان جوانسازی با لیفت نخ جوانسازی بدن در اصفهان جوانسازی صورت با لیفت نخ جوانسازی واژن در اصفهان جوانسازی و زیبایی دستگاه تناسلی جوانسازی و زیبایی دستگاه تناسلی در اصفهان دکتر خوب بیماری های پوستی اصفهان دکتر سیمین دخت کلانتری لیزر جای جوش اصفهان لیزر جوانسازی اصفهان لیزر جوانسازی و لیزر جای جوش در اصفهان لیزر موهای زائد در اصفهان لیفت نخ در اصفهان متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان متخصص پوست در شهر اصفهان متخصص پوست مو اصفهان متخصص پوست مو در اصفهان متخصص پوست و مو اصفهان میکروبوتاکس میکروبوتاکس اصفهان میکروبوتاکس بدن اصفهان میکروبوتاکس در اصفهان میکروبوتاکس صورت اصفهان کاشت ابرو در اصفهان کاشت ریش در اصفهان کاشت مو، ابرو و ریش کاشت مو در اصفهان کاشت مو طبیعی در اصفهان

  • 14
  • 11
  • 36
  • 30
  • 263
  • 1,042
  • 19,436
  • 22,219
  • 8,503
  • مرداد ۲۵, ۱۴۰۲
فهرست