بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان | دکتر سیمین دخت کلانتری

جوانسازی واژن چه فوایدی دارد؟

جوانسازی واژن چه فوایدی دارد؟

جوانسازی واژن در اصفهان

  1. سفتی واژن خود را بهبود بخشید.
  2. کمک به بی اختیاری (نشت ادرار).
  3. روغن کاری و رطوبت را افزایش دهید.
  4. افزایش حساسیت و احساسات واژن.
  5. تقویت عضلات ضعیف واژن و لگن.
  6. بهبود مقاربت دردناک
  7. ظاهر ناحیه فرج خود را (لابیا، کلیتوریس یا دهانه واژن) تقویت کنید.

آیا جوانسازی واژن عوارضی دارد؟

همه درمان‌های جوان‌سازی واژن بی‌خطر یا مؤثر ثابت نشده‌اند. چندین خطر مرتبط با جوانسازی واژن (با افزایش خطر درمان های جراحی) وجود دارد:

  • درد.
  • خون ریزی.
  • عفونت
  • جای زخم.
  • رابطه جنسی دردناک (دیسپارونی).
بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان | دکتر سیمین دخت کلانتری
بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان | دکتر سیمین دخت کلانتری

آیا جوانسازی واژن موثر است؟

مانند اکثر جراحی های زیبایی، نتایج فردی متفاوت خواهد بود. برخی از درمان های جوانسازی واژن مشکوک هستند و فاقد اثبات علمی هستند.

سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) به برخی شرکت ها هشدار داد که روش های جوانسازی واژن را بازاریابی می کنند. کالج آمریکایی متخصصان زنان و زایمان (ACOG) نسبت به این روش‌ها هشدار می‌دهد و شیوه‌های بازاریابی را «فریبنده» می‌نامد. آنها توصیه می کنند که قبل از اقدام به روش های جوانسازی واژن، ارزیابی دقیقی را با متخصص زنان انجام دهید و خطرات و عوارض آن را درک کنید.

برای مشاهده صفحه دکتر سیمین دخت کلانتری در اینستاگرام کلیک کنید.

بعد از جوانسازی واژن چقدر باید منتظر رابطه جنسی باشم؟

اگر درمان غیر جراحی دارید، باید حداقل سه تا پنج روز صبر کنید تا رابطه جنسی داشته باشید. قبل از برقراری رابطه جنسی، علائم عفونت یا خونریزی را بررسی کنید. همچنین باید از استفاده از تامپون یا قرار دادن هر چیزی در واژن خود در طول دوره نقاهت خودداری کنید.

درمان جراحی ممکن است نیاز به پرهیز از رابطه جنسی برای چند هفته داشته باشد تا زمانی که ناحیه بهبود یافته و بخیه ها از بین بروند. با جراح یا ارائه دهنده خود در مورد دستورالعمل های بهبودی خاص صحبت کنید. جوانسازی واژن در اصفهان

جوانسازی واژن چقدر طول می کشد؟

بستگی دارد. درمان با لیزر و RF معمولاً باید طی چند جلسه تکرار شود. نتایج دائمی نیستند. روش های جراحی ممکن است بیشتر طول بکشد، اما هیچ تضمینی برای ماندگاری نتایج برای همیشه وجود ندارد.

چه زمانی باید به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود مراجعه کنم؟

اگر با نارضایتی جنسی، درد یا عدم اعتماد به نفس در مورد مشکلات واژن خود دست و پنجه نرم می کنید، با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود صحبت کنید. ممکن است کارهایی برای کمک به شما انجام دهند، مانند فیزیوتراپی یا دارو. مهم است که قبل از اقدام به جراحی یا درمان با یک متخصص پزشکی قابل اعتماد صحبت کنید تا مطمئن شوید که خطرات و گزینه های دیگری برای کمک به شما وجود دارد. جوانسازی واژن در اصفهان

متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان از باتجربه ترین افراد می باشند از تجربیات ایشان بهره ببرید.

لیزر جای جوش

هزینه جوانسازی واژن چقدر است؟

بستگی دارد. چندین عامل تعیین می کند که جوانسازی واژن چقدر هزینه دارد. برخی از این عوامل عبارتند از:

  1. جایی که شما زندگی می کنید.
  2. نوع روش (جراحی یا غیرجراحی).
  3. درمان چقدر گسترده است.
  4. اگر بیمه شما هر بخشی از هزینه را پوشش می دهد.

به عنوان مثال، ولووپلاستی در شهر نیویورک به طور قابل توجهی بیشتر از درمان لیزر یا RF در اوهایو خواهد بود. می توانید انتظار داشته باشید که از 2000 دلار تا 15000 دلار یا بیشتر بپردازید.

یادداشتی از کلینیک دکتر سیمین دخت کلانتری

جوانسازی واژن شامل درمان های جراحی و غیرجراحی است که پوست اطراف واژن شما را سفت می کند یا کانال واژن را سفت می کند. این به بهبود مشکلاتی مانند اختلال عملکرد جنسی، بی اختیاری ادرار و خشکی واژن کمک می کند. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی هنوز در مورد جوانسازی واژن و خطرات و مزایای مرتبط با آن یاد می گیرند.

بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان بهترین ها را ارائه می دهد.

اگر از درد در حین رابطه جنسی، نشت ادرار یا اینکه از ظاهر واژن خود پس از زایمان بیزارید، در مورد گزینه های خود با یک متخصص پزشکی قابل اعتماد صحبت کنید. درمان جوانسازی واژن ممکن است برای شما مناسب باشد.

ماموریت ما در کلینیک دکتر سیمین دخت کلانتری ارائه مطلوب ترین خدمات درمانی و زیبایی در جهت افزایش رضایت و اعتماد شما زیبا جویان عزیز است.

نوشتهٔ پیشین
عمل کاشت مو در کلینیک بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان
نوشتهٔ بعدی
چگونه جوانسازی واژن را با جراحی انجام می دهند؟ – دکتر سیمین دخت کلانتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

برچسب‌ها

اندولیفت اندولیفت اصفهان برداشت خال بلفاروپلاستی در اصفهان بهترین دکتر کاشت مو اصفهان بهترین روش پاکسازی پوست بهترین متخصص پوست مو اصفهان بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان تزریق بوتاکس، فیلر و مزوژل تزریق بوتاکس اصفهان تزریق مزوژل در اصفهان تزریق چربی تزریق چربی اصفهان تزریق چربی به صورت و دستگاه تناسلی در اصفهان تزریق ژل اصفهان جراحی زیبایی پلک جراحی زیبایی پلک اصفهان جوانسازی با لیفت نخ جوانسازی بدن در اصفهان جوانسازی صورت با لیفت نخ جوانسازی واژن در اصفهان جوانسازی و زیبایی دستگاه تناسلی جوانسازی و زیبایی دستگاه تناسلی در اصفهان دکتر خوب بیماری های پوستی اصفهان دکتر سیمین دخت کلانتری لیزر جای جوش اصفهان لیزر جوانسازی اصفهان لیزر جوانسازی و لیزر جای جوش در اصفهان لیزر موهای زائد در اصفهان لیفت نخ در اصفهان متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان متخصص پوست در شهر اصفهان متخصص پوست مو اصفهان متخصص پوست مو در اصفهان متخصص پوست و مو اصفهان میکروبوتاکس میکروبوتاکس اصفهان میکروبوتاکس بدن اصفهان میکروبوتاکس در اصفهان میکروبوتاکس صورت اصفهان کاشت ابرو در اصفهان کاشت ریش در اصفهان کاشت مو، ابرو و ریش کاشت مو در اصفهان کاشت مو طبیعی در اصفهان

  • 11
  • 8
  • 36
  • 30
  • 260
  • 1,039
  • 19,433
  • 22,216
  • 8,500
  • مرداد ۲۵, ۱۴۰۲
فهرست