بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان | دکتر سیمین دخت کلانتری

چگونه جوانسازی واژن را با جراحی انجام می دهند؟ – دکتر سیمین دخت کلانتری

چگونه جوانسازی واژن را با جراحی انجام می دهند؟ – دکتر سیمین دخت کلانتری

جوانسازی واژن با جراحی

بستگی به نوع جراحی دارد. ابتدا با یک جراح ملاقات خواهید کرد تا در مورد علائم خود و آنچه امیدوارید با جراحی به دست آورید صحبت کنید. از این زمان برای پرسیدن سوالات و درک خطرات و مزایای این روش استفاده کنید.

اکثر جراحی های جوانسازی واژن یک تا دو ساعت طول می کشد، اما بستگی به روش، سطح کار و روشی دارد که جراح استفاده می کند. در بیشتر موارد، عمل جراحی جوانسازی واژن تحت بیهوشی عمومی در یک مرکز سرپایی انجام می شود. هنگامی که به خواب می روید، جراح برش هایی (بریدگی) روی فرج یا واژن و بافت ها و ماهیچه های اطراف ایجاد می کند. محل برش ها بسته به نوع جراحی متفاوت است. در نهایت برش ها را با بخیه های قابل حل می بندند.

جراح شما دستورالعمل های بعد از عمل شامل لیستی از فعالیت های محدود شده (مانند رابطه جنسی) را به شما می دهد. شما مجاز به استفاده از کمپرس یخ و مسکن برای ناراحتی هستید. از آنجایی که شما خواب هستید، در حین جراحی دردی را تجربه نخواهید کرد.

قبل از موافقت با روش های جراحی، مطمئن شوید که روش درمان و خطرات آن را درک کرده اید. مانند هر عمل جراحی، دستورالعمل های بعد از عمل وجود دارد که باید برای جلوگیری از عفونت و آسیب رعایت کنید.

دکتر سیمین دخت کلانتری بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان می باشد.
بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان | دکتر سیمین دخت کلانتری
بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان | دکتر سیمین دخت کلانتری

چگونه جوانسازی واژن را با لیزر انجام می دهند؟

با این نوع جوانسازی واژن، سفت شدن و تونینگ زمانی اتفاق می‌افتد که یک پروب (یا گرز) به واژن شما وارد شود یا از طریق دستگاه تناسلی خارجی شما هدایت شود. این کاوشگر دارای قسمت بالایی نور مانند است که بافت را گرم می کند. جراح یا ارائه‌دهنده شما گرز را می‌چرخاند یا از ضربه‌های ملایم برای توزیع گرما در نواحی آسیب‌دیده استفاده می‌کند.

برای مشاهده صفحه دکتر سیمین دخت کلانتری در اینستاگرام کلیک کنید.

درمان جوانسازی واژن با لیزر (یا RF) بسته به نوع و شدت امواج لیزر یا RF و روشی که انجام می‌دهید، از پنج تا 30 دقیقه طول می‌کشد.

جوانسازی واژن بدون جراحی بدون درد است و نیازی به بیهوشی ندارد. در صورت بروز ناراحتی ممکن است ارائه دهنده شما از بی حس کننده موضعی استفاده کند. ناحیه درمان ممکن است در حین عمل احساس گرمی کند یا مانند نیش زنبور باشد.

برای سه تا پنج روز باید از رابطه جنسی یا استفاده از تامپون خودداری کنید. برای بهترین نتایج، تمام دستورالعمل‌های ارائه‌دهنده پس از عمل را دنبال کنید. با ما تماس بگیرید.

ممکن است بعد از درمان مقداری قرمزی یا تورم را تجربه کنید، اما باید در عرض 24 تا 48 ساعت فروکش کند. ممکن است قبل از رسیدن به نتیجه دلخواه خود به چندین درمان نیاز داشته باشید.

متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان از باتجربه ترین افراد می باشند از تجربیات ایشان بهره ببرید.

ماموریت ما در کلینیک دکتر سیمین دخت کلانتری ارائه مطلوب ترین خدمات درمانی و زیبایی در جهت افزایش رضایت و اعتماد شما زیبا جویان عزیز است.

نوشتهٔ پیشین
جوانسازی واژن چه فوایدی دارد؟
نوشتهٔ بعدی
جوانسازی واژن توسط بهترین متخصص زیبایی در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

برچسب‌ها

اندولیفت اندولیفت اصفهان برداشت خال بلفاروپلاستی در اصفهان بهترین دکتر کاشت مو اصفهان بهترین روش پاکسازی پوست بهترین متخصص پوست مو اصفهان بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان تزریق بوتاکس، فیلر و مزوژل تزریق بوتاکس اصفهان تزریق مزوژل در اصفهان تزریق چربی تزریق چربی اصفهان تزریق چربی به صورت و دستگاه تناسلی در اصفهان تزریق ژل اصفهان جراحی زیبایی پلک جراحی زیبایی پلک اصفهان جوانسازی با لیفت نخ جوانسازی بدن در اصفهان جوانسازی صورت با لیفت نخ جوانسازی واژن در اصفهان جوانسازی و زیبایی دستگاه تناسلی جوانسازی و زیبایی دستگاه تناسلی در اصفهان دکتر خوب بیماری های پوستی اصفهان دکتر سیمین دخت کلانتری لیزر جای جوش اصفهان لیزر جوانسازی اصفهان لیزر جوانسازی و لیزر جای جوش در اصفهان لیزر موهای زائد در اصفهان لیفت نخ در اصفهان متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در اصفهان متخصص پوست در شهر اصفهان متخصص پوست مو اصفهان متخصص پوست مو در اصفهان متخصص پوست و مو اصفهان میکروبوتاکس میکروبوتاکس اصفهان میکروبوتاکس بدن اصفهان میکروبوتاکس در اصفهان میکروبوتاکس صورت اصفهان کاشت ابرو در اصفهان کاشت ریش در اصفهان کاشت مو، ابرو و ریش کاشت مو در اصفهان کاشت مو طبیعی در اصفهان

  • 11
  • 8
  • 36
  • 30
  • 260
  • 1,039
  • 19,433
  • 22,216
  • 8,500
  • مرداد ۲۵, ۱۴۰۲
فهرست